Salı, Kasım 23, 2010

Bu balık adamı bir yerden gözüm ısırıyor

ama bir türlü çıkaramadım.Siz tanıyabildiniz mi?

akvaryum42

Dün akşam anne-tontalak-baba yatar yatakta tontalak beyi uyutmak için. Küçük beyin eli kolu rahat durur mu hiç babasına elinin tersi ile vurdu ve kikir kikir güldü, baba da elinin düzü ile karşılık verdi. Tontalağın ağzı açık kaldı çok gücüne gitti,dudak büzdü ve sonra dedi ki

-anneeeee
 -efendim oğlum
-babammmm
-evet ne olmuş babana
-babammmm
dedi babasını gösterdi kendisine tokat atarak ıhh ıhh dedi
-erol neden vurdun çocuğa
-önce o tokat attı ama
-ama oğlum sen neden vurdun babana
-anneeeee babammm yanağını göstererek ıhh ıhhh dedi, yanağını uzattı öptürdü olay kapandı. hangisi daha çocuk acaba:)

Babaannemizin evinde kendi annemin deyimiyle kırıntı (abur cubur yani çikolata, biskuvi vs) çoktur, evde hiç eksik olmaz.Eray allaha şükür hemen hemen her türlü yemeği yer ama babaanneye gittiği hafta yemek düzeni mutlaka bozulur .Bu konuda babaannemizle konuştum ,sebeplerini anlattım vermemeye çalışıyorum dedi, gerisini Allah bilir. Eray cephaneliğin yerini bildiği için zorla mutfağa getirmiş babaannesini, kırıntıların olduğu dolabı göstererek demiş ki

-anne mama
-bak oğlum mama yok(dolabı açmış)
 -anneee mama
-bak ben göremiyorum, mamalar yok orada

hemen tabureyi getirmiş tontalak bey babaannesine tambureyi göstererek çık demiş. Yani, anlayacağınız bizde çözüm çok.

 Annemin baktığı hafta annane telefonda dedi ki

-nedir ayla senin bu oğlundan çektiğim
 -hayırdır anne
-bisikletine beni oturtuyor
-ee sende otur o zaman, oyun istiyor demek
-zar zor sığıyorum gibi ama ben oturduktan sonra bisikletin arkasına yani benim arkama oturmak istiyor, ikimiz sığamayınca ağlıyor kendini yerlere atıyor
-ee anne sende zayıfla o zaman diye kikir kikir gülünür

bayram haftası bolca evde kalınınca anne dedi bisikletini gösterdi otur dedi ,bende laf çok dinlerim oturdum sonra arkama oturmak istedi, ikimiz bir sığamayınca attı kendi yerlerden yerlere:) yani gülme komşuna gelir başına

 Dolap kapaklarını sürekli sert açıp kapayan tontalağa babaanne der ki

-Eray gözlerime bak ,çok kızıyorum yerde oturan babaanneye doğru yaklaşır,eğilir gözlerini kocaman açarak babaannesinin gözlerinin içine bakar anası gibi çok laf dinler benim oğlum

Annanenin evinde camdan dışarı bakarken
-aa eray bak baban arabasını oraya park etmiş
birden kızdı bana ne olduğunu anlamadım kendi göğsüne vura vura bırnn bırnn benim dedi.

daha öncede söylediğim gibi evrendeki herşey ama herşey bizim tontalağın

Arabada seyir halinde iken anne çaaa dedi. Yok oğlum burada çay yok dedim. Parmağı ile bir yere işaret ederek anne çaa dedi.Gösterdiği yere baktığımda kocaman ÇAYKUR yazısı var ama herhangi fotoğraf yok.Herhalde reklamlardan yazıyı ezberlemiş,beni çok şaşırttı çok.

Yine arabada seyir halinde iken mecidiyeköy üstünden geçiriyoruz anne auuu dedi(alo demek,telefon demek)Bu sefer annanemiz yanımızda ,oğlum telefon yok ki dedim yine ne demek istediğini tam dinlemeyerek.Anne dedi bir binaya gösterdi auuu dedi. Binada boydan boya devasa büyüklükte bir reklam asılı.Ne yazıyor bilin. VADAFON :)

Bu arada Vadafon demişken bu aralar erayın favori reklamları arasında öncelikle Turkcell ikinci olarak Vadafon geliyor. Bir gün anne dedi bende efendim demeye kalmadan kendini yere attı. Eş zamanlı televizyona baktığımda hemşire kılığında Şafak sezer anne diyor ve bayılıyor. Meğer reklamı taklit ediyormuş. O reklam çıktığında bizim evde bir gülme krizidir gidiyor, çünkü Şafak Sezerden bile güzel rol kesiyor:)
Çok oyuncudur benim oğlum çok.

bobo

Fotoğraf bu sabahtan.Her zamanki günlerin aksine bugün çok zor ve sinirli kalktı.Çünkü küçük bey gece çok geç yattı, sabahta kalkmak bilmedi. Sabah ne babasına pas verdi ne de annem diyip bana sarıldı.Hemen ayısına sarılıp bobommm dedi.Bobo ismini Eray kendi koydu, nereden duydu bilmiyoruz ama ilk söylediği kelimeler arasında bobo vardı. Bu sabah bobosundan ayrılmak istemediği için babaannesine götürdü.

5 yorum:

Deli Anne dedi ki...

o babayla durum bizde de mevcut. Bu babalar var ya! bazen sahiden de evde 3.çocuk ayarında oalbiliyorlar. Bazen aynen sizinki gibi birbirlerini şikayet ediyorlr ben de evin annesi gibi.. hiç hoşuma gitmiyor kendimi o halde bulmuşsam..

Bu arada Eray anneanne, babanne başta olmak üzere herkesi dize getiriyor gördüğüm:)

Sevgiler.

Ayla dedi ki...

Bazen eşim şaka mı yapıyor diye gözlerinin içine bakıyorum ama ciddi ciddi erayın bazı hareketlerine alınganlık gosterebılıyor canıma tak ettiyse aman yiyin birbirinizi durun diyorum:)

Eray iki tarafında ilk torunu bu gidişle son torunu olacak:)herkesi parmağında oynatıyor. Hele eşimin babası eski geleneklere göreneklere çok bağlı biri onu bile muma çevirdi adamcağız at yapıp sırtında koşturuyor.

Hayal Arkadaşlarım dedi ki...

Babanne ile olan mevzunuz bizde de var maalesef :( Bizim ki anneande de aynen bu vaziyette geziyor. Abur cubur yemekten, yemek yemeye fırsat bulamıyor. Anltsan gücenirler anlatmasan çocuk dengesiz besleniyor. Nasıl kuracağız dengeyi bilemedim :((

Ayla dedi ki...

Öncelikle hoşgeldiniz malesef denge kurulamıyor çok zor kabul ettim bu gerçeği ama ettim.Sadece yemek konusu değil babaanne, annane ve anne birbirinden inanılmaz farklı kişiler bu üçgen arasında denge kurmak imkansız gibi birşey.Ama açıkca konuşuyorum kendi kendime yemek yerine kırmadan sebeplerini söyleye söyleye anlatıyorum isterse gücensinler, kendimi ifade edeyimde ben ister uygularlar isterse uygulamazlar.Sizi çok iyi anlıyorum, inşallah herşey daha iyi olur hepimiz için

3kişilikDünyam dedi ki...

Evet söylediğiniz gibi bu 3 kişinin birbirinden bu kadar farklı olabilmesi gerçekten çok ilginç. Halbuki ortadaki çocuk iki kişinin de torunu, birinin zaten çocuğu. O taraftan bakınca herkes için hemen hemen durum aynı gibi. Ama bu taraftan bakınca niye böyle olur, çözemedim..