Çarşamba, Kasım 03, 2010

rüya olmadığına o kadar da emindim ki aslında

deprem72

tontalağım hasta ateş düşürücü verdim, ateşin düşmesini beklerken uyku ile uyanıklık arasında bir yerlerdeydim.Birden gözlerimi açtım ve eşimi kaldırdım erol kalk deprem oldu, dedim.O kadar ağırdır ki uykusu birkaç dakika uyandırmak için uğraştım.
-ne depremi yanılıyorsun ben birşey hissetmedim
-sen top patlasa kulağının dibinde hissetmezsin ki depremi nasıl hissedeceksin, cep telefonundan girer misin internete bakalım merkez üstü neresiymiş, bu arada saat kaç
-04,58,

 internette de birşey yazmıyor sabah oldu koştum açtım televizyonu haberlerde birşey yok, işe gelirken radyoda haberleri dinledim birşey yok. Eşime sürekli gerçek olduğuna yemin bile edebilirim, sallandığımızı hissettim dedim durdum.İşyerine geldim arkadaş dedi ki seni rüyamda gördüm. Bende sallandığımızı hissettim galiba deprem olduğunu gördüm rüyamda halbuki rüya olmadığına o kadar emindim ki, o kadar gerçekte ki...

09,15 saat eşim msn den link göndermiş http://www.ntvmsnbc.com/id/25147516/ biliyordum rüya olmadığını dedim kendi kendime, neyse geçmiş olsun herkese.İnşallah Allahım daha büyük depremlerden korur hepimizi.

1 yorum:

Deli Anne dedi ki...

amin amin amin!