Perşembe, Haziran 04, 2015

SüperCin


Eray'ın ateşi hala çok yüksek. Kendi gibi ateşi de inatçı. Düşmek de bilmiyor meret. Boğazına baktım kötü durumda. Bugün öğle doktora gideceğiz inşallah.

Neredeyse hiç kalkmıyor yataktan. Sürekli hareket halinde olan bir çocuğu öyle görmek nasıl bir duygudur bilir misin? Allah beterinden saklasın tabii..

Yataktan kalktığı ender zamanların birinde baktım bir şeyler çiziyor. Ne yapıyorsun dedim. Çizgi roman çiziyorum dedi..Ohh ohhh çiz tabii dedim.Bir süre sonra da ateşi yükseldi çizdiği şeye bakmak aklıma gelmedi.

Sabah hep birlikte anneanneye giderken kendi yarattığı çizgi roman vardı elinde. Aaa unutmuşum bakmaya, bakabilir miyim dedim. Sayfaları yüzümde kocaman gülümseme ile çevirdim. Arabada zıp zıplarken sadece bir iki poz çekebildim...

Çizgi Romanın adı çizgi romanın kapağında yazdığı gibi Süpercin..Bu Süpercin Ellamdülillah bir kahraman. Siyah pelerinsiz de kahraman olmaz hani.

Konusu da kısaca şöyle dünyaya doğru hızla bir meteor yaklaşıyor. Süpercin'in görevi de tabii kabul ederse bu meteoru durdurmak, insancıkların hayatını kurtarmak.. Kahraman demişiz biz Süpercin'e tabiki de görevi kabul etti.

 Aaa bur arada SüperCin'in yüzünü neden çizmedin Eray'cım diye sordum. Annecim Süpercin bir kahraman. Kahramanların yüzleri gizli olur dedi.. Sizin de aklınızda bulunsun...

 
SüperCin Meteoru durdurmaya çalışırkene

Çizgi romanın arka kapağı. Yazı ne anlama geliyor anlamadım dedim. 1 ay sonra diğer çizgi romanda tüm kitapçılarda demekmiş. Sakın almayı unutmayın.


Ve mutlu Son. Anası gibi Tontalak da mutlu sonları seviyor iyi ki.. Dünya'yı kurtaran SüperCin gönül rahatlığı ile yatağına gitti. Hakkettin SüperCin git tabii.


Not: Arada çok sayfa vardı da maalesef araba da çekemedim.

5 yorum:

Unknown dedi ki...

Sevgili Süper Cin, bizim iş yerine gelip kötülerin ağzını burnunu yamultup iyi kalplileri kurtarmanı bekliyorum. İmza: Peri
Geçmiş olsun. Bol C vitamini. Size diyet veriliyor mu bilmiyorum ama kiraz yedirmenizi ve de zerdaçal çayını öneririm. Sevgilerimle.

Unknown dedi ki...

Sevgili Süper Cin, bizim iş yerine gelip kötülerin ağzını burnunu yamultup iyi kalplileri kurtarmanı bekliyorum. İmza: Peri
Geçmiş olsun. Bol C vitamini. Size diyet veriliyor mu bilmiyorum ama kiraz yedirmenizi ve de zerdaçal çayını öneririm. Sevgilerimle.

Cebimdeki renkler dedi ki...

:) çizgi roman da yaparmış :) Aştı kendini Eray. Bravo. Ateş de boğaz enfeksiyonu alameti mi? Terle soğu hastalık dönemi de hayırlı olsun. Her dönem bir nedeni oluyor nasilsa bu inatçı ateşin. Tekrar tekrar geçmiş olsun.

Ayla dedi ki...

Safiye hanım diyetimiz yok. Ama bilmeden kiraz verdim bol bol hastalandığında yani isabet olmuş baksanıza... SüperCin'e mesajınız iletildi ve sıraya alındı isteğiniz.. Çünkü o kadar kötü var ki..

Ayla dedi ki...

Ülker'cim Eray yine bir Phapa atağı geçirmiş. Kanda, idrarda, boğazda mikrop, bakteri, virüs olmuyor. Sebepsiz bir ateş oluyor bu atakta.(Tabii boğazı acıyor o ayrı) Neyse geçti ve gitti çok şükür..

Valla sorma yakında kitap yazmaya başlarsa hiç şaşırmayacağım...