Çarşamba, Nisan 03, 2013

Sorumluluk Üzerine

Yazmadıkça üzülüyorum aklımın bir köşesinde hep sen varsın.Ama gel gör ki yazamıyorum.
Sebebini de bilmiyorum.Aslında kelimeler,cümleler akıyor aklımdan sadece açıp sana aklımdakileri aktaramıyorum.Desem ki soğudum senden yoo diyorum sonra, soğusam her gün aklıma gelir misin?Her gün bana suçluluk hissettirir misin? Ha gayret hanımiğnesi diyorum az emek vermedin lakin yapamıyorum..

O yüzden şeytanın bacağını kırayım dedim bugün..Oturdum bilgisayar başına..Aslında öyle dolu dolu geçiyor ki günlerim okuyorum,sinemaya gidiyorum haftasonları bizimkilerle kırk kapının ipini çekiyorum.İş yazmaya gelince işte orada tutuluyorum..Bugün silkelenme zamanı biliyorum silkelenmesem sonradan pişman olacağım..Artık blog birşeylerden pişman olmak, arkaya bakmak istemiyorum.

Taksim-Galata Mevlevihane gezisinden 24 Mart 2013

Bugün tontalağımla aramızda geçen bir dialogdan bahsetmeye geldim sana.Sorumluluk üzerine bir dialog.Her gün öyle cümleler kuruyor ki gülsem mi, düşünsem mi, şaşırsam mı bilemiyorum.
 
Babasıyla kavga edince öyle sinirlendi öyle sinirlendi ki blog önce haşbam(hasbam )dedi babasına.
Hasbamı nereden öğrenmiş diye sorma bana çünkü kaynağını bende bilemiyorum.Sadece sordum ona Eray hasbam ne demek..Hasbam kötü insan demekmiş öyle dedi inan bana..Sinirini alamayınca yanıma geldi annecim babacığıma tuzak kuracağım bana yardım et dedi.İşte blog böyle bir çocuk bizimkisi..Sinirlenince bile babacım demeyi ihmal etmez ahh bu nasıl yaman çelişki..Neyse efendim babana tuzak kurmak için sana yardım edemem dedim.Sadece bir anlığına düşündü dedi ki
 
Annecim bu bir sorumluluk
 
Affedersin ama Eray'cım bu nasıl bir sorumlulukmuş ben anlamadım dedim..Yalan değil gerçekten de anlamadım.Dedi ki bu bir sorumluluk
 
Beni korumak için
 
Ya blog onu korumak bir sorumlulukmuş.Tabii gerçeklik payıda yok hani.Yaşı kaç olursa olsun onu koruyup kollamak benim bu dünyada ki en büyük sorumluluğum da bunu kendi işine geldiği gibi  çevirmesi ne diyeyim ki bilemedim şimdi..
 
Birde teyzesi ile dertleşmesi yok mu..Biliyorum biraz daha büyüyünce tontalak benim en iyi sohbet arkadaşım olacak bunu hissediyorum..Teyzenin canı sıkkın bir anında tontalağa sorar
 
-Eray dünya neden bu kadar adaletsiz sen söyle bana
-Allah öyle yaratmış
-Peki Eray dünya nasıl iyi bir hale gelir
-Onu da Allah bilir
 
Hala gülüyorum..Yok canım blog tontalağın mutluluğun anahtarını verecek sanmadın di mi? Böyle sorulara ancak bu kadar cevap verilir..
 
Söz veriyorum daha sık yazacağım sana..Aslında sana yazmak kendimi hep iyi hissettirmiştir sadece şaşırıyorum nasıl unutmuşum bunu... 


12 yorum:

Sibelbek dedi ki...

teyze? döndü mü yoksa?

bu tontalak var ya bu tontalak çok zeki çok...!

Ayla dedi ki...

Sibel uzun zamandır burada..Çalışma izni için basvuru sonucunu bekliyor kısmet tabi bakalım..

Bu zekasını Sibelcim nedense hinlikler için kullanıyor bu da bir şeydir di mi:)

annesiningülü dedi ki...

özlemişim tontalak beyi ve hazır cevaplarını :)

Ayla dedi ki...

Bahar bende yazmayı özlemişim:)okumayı özlemişim

Deli Anne dedi ki...

insanın hayatı çok doluyken de yazamıyor aslında.. ama özlüyorum ben seni, tontalağı.. Allah öyle yaratmış ve Allah bilir ha:) bilmem de demiyor kuzucum ya, bilmiş kuzu:)

ayak izleri-sevgi dedi ki...

aylacım hoşgeldin kuzum. gitme bi daha.. özlüyoruz seni..
eraycım yine formunda.. maşallah o dillere..

nil dedi ki...

Evet Eray'ım, senden haber alabilmem de, annenin sorumluluğu :)

Teyze ile dialoga şaşırdım desem, alıştık desem, yok her seferinde dumur oluyorum, kelimelerin anlamlarını bilmelerine, doğru yerde doğru biçimde kullanmalarına...

Bu arada efendiliğine, aklına, tavrına hayranım Eray, demiş miydim ? Maşallah sana...

Ayla dedi ki...

Mumine saolasın güzel yorumun için.. Galiba bazen yenilenmek için kısa mola vermek gerekiyor..İnşallah devamı gelir..

Ayla dedi ki...

Sevgi'cim saolasın bende sizleri özledim aslında buralar bana kendimi o kadar çok iyi hissettiriyor ki anlatmam inşallah bu sefer daha sıkı tutunacağım:)

Ayla dedi ki...

Nil aynen öyle dedim:)Bu blogu sürdürmek kesinlikle sorumluluklarımdan biri sadece unuttum bir ara:)

Nil acaba çocukken bizde bu kadar bilmiş miydik yoksa zamane çocukları mı bu kadar bilmiş.Bende çevremdeki çocukları duydukça şaşırmayacağım diyorum ama şaşırtıyorlar beni:)Saolasın güzel sözlern için

Yunkabu dedi ki...

Donusune en cok sevinenlerdenim bilesin.

Ozledim yazilarini.

Ayla dedi ki...

Ahretliğim sen olmasan var ya ne bu blog açılırdı ne de devam ederdi.Allah bin kere razı olsun senden..