Cuma, Nisan 19, 2013

Halka


Dönem dönem takılıp kaldığım fotoğraflar vardır benim..Açtığım zaman bana dolu dolu nefes aldıran, geleceğe dair umutla bakmamı sağlayan...İşte bu aralar bu fotoğrafı açıp açıp bakıyorum.Her seferinde yüzümde bir tebessüm oluşuyor..Benim kara kuzum büyümüş de gösteri öncesinde arkadaşlarıyla poz veriyor..

Heyy delikanlılar şöyle geçin de fotoğrafınızı çekeyim dedim her biri bir zincirin halkası gibi girdiler birbirine.Güldüm. Hoşuma gitti.Mest oldum..

Gösteride kamera annemdeydi çekiyor zannediyorum ya cepten çekmedim bende..Eve geldik taktık televizyona seyredeceğiz şöyle çay eşliğinde..O da ne..Hiçbirşey yok.Meğersem annem hiçbir şey çekememiş.Sağlık olsun dedik bizde.Ama şunu söyleyeyim gösteriye 5 yaş damgasını vurdu.. Tontalağımın arkadaşının annesi ben çektim sana veririm dediği zamanda sorun çözüldü gitti.

Bu halka bir başlangıç..İnsan sosyal bir varlık ya..Bakalım tontalağımın hayatında daha ne halkalar olacak..

 
Gösteri tarihi -16 Nisan 2013
Yer:Okulun sinema salonu

Hiç yorum yok: