Perşembe, Kasım 29, 2012

Mickey'in Müzik Festivali


Pazar günü gittik. Eray tüm hafta gösteriyi sabırsızlıkla bekledi. Aslında kendi kendime hep söz veriyorum hafta sonuna bir program yaptığımda asla tontalağa söylemeyeceğim diyorum..Galiba ondan daha çok ben heyecanlandığım için ağzımı gevşetiveriyorum..Sonunda da kendim ettim kendim buldum türküsünü kendime gönderiyorum...Daha hafta başından başladı tontalak Mickey'in evine ne zaman gideceğiz diye söylenmeye ha bugün ha yarın derken neyse ki geldi büyük gün..

Üç aile çıktık yola çocuklar o kadar heyecanlıydı ki...Çocuklar bizim arabadaydı..Şimdi herkes beni dinlesin kuralları açıklıyorum mızmızlanmak yok, anne şunu istiyorum bunu istiyorum demek yok kısaca anneyi babayı üzmek yok tamam mı anlaşıldı mı dedim herkes tamam dedi..Tontalak bey de ses yok o başka konuya takılmış ve dedi ki 'annecim şimdi sen başkan mı oldun'...

Başkan demişken Erayların öğretmeni hergün bir başkan seçiyormuş sınıfta..Eray'a sordum Eray'cım başkanın görevi ne,neler yapıyor sınıfta...Der ki başkanın görevi gonuşanları(konuşanları) öğretmene söylemekmiş...Yani yıllar geçsede başkanın görevi hiç ama hiç değişmemiş..

Neyse güle oynaya vardık salona müzikal gerçekten çok güzeldi...Mickey ve arkadaşlarını daha çok görmek isteyen arkadaşın çocukları biraz hayal kırıklığına uğradı onlar gitsin Mickeyler gelsin diye mızmızlandı..Eray neyse ki bu durumu umursamadı tüm müzikali zevkle seyretti...Müzikal de neler yoktu ki Aladdin ve sevgili cini, Küçük deniz kızı, oyuncak hikayesinden Andy,Jessie,Buzzi....

Bu gösteride anladım ki tontalak da annesi gibi müzikal insanı:))Şimdi birazda fotoğraflar konuşsun






 
Ve Final
 
 
Mickey'in Müzik Festivali
25 Kasım 2012 11.00  Trump Towers
 
Not:Fotoğraflarla ilgili depolama alanınız bitmiştir dedi,..Diyorum ki ben de HAYDA...

Hiç yorum yok: