Perşembe, Nisan 21, 2011

biz bu günlerde-3

doğumgünü3

Biz bu günlerde pek bi çakalız;

Oburiks’in tabağındaki yemeği bitirmeyi alışkanlık haline getirmesi için aile zamanında çok çalışır.O nedenle tabağa az yemek konulur.Bazen canı hiç ama hiç yemek istemez ama tabağındaki yemeği gördükçe bilirim içine de sinmez.Anne başka tarafa baktığında oburiksin tabağındaki yemek bir şekilde annenin tabağına transfer olur ve sonra ekler

-anne bakkk bitti, anne mamam bitti

Dede tabağındaki meyveleri bitiremez, devreye tontalak girer

-dede mamanı ye
-yok tosunum çok yedim
-dede papaktaki(tabak) mamam ye(hala emir kiplerinden devam ediyoruz)
-yok tosunum yiyemeyeceğim
eline tabağı ve çatalı alır tontalak ve dedeye yedirmeye çalışır
-dede mamanı ye agga gitcen(dede mamanı yersen gezmelere götüreceğim)

Biz bugünlerde pek bir anneye düşkünüz, hani nefes almadan yaşayacağını bilsek nefes bile aldırmayız.

-Eray oğlum bacağımı bırak tuvalete gitmem lazım ne olur
-Annenin çiş yok, babanın va

Biz bugünlerde pek bir herşeye kulak kabartırız;

Arabayı duran cisme vuran dede olayın pek duyulmasını istemez ama oğlunu servisin durumunu sormak için arar.Baba da anneye telefonun ağzını kapatarak sessizce ‘Ayla babam arabayı vurmuş çaktırma ’ der.Telefonda konuşma sırası kendisine gelen oburisk yemez içmez

-Dede bırnn bırnnn pom pom oldu bırnn bırnn pomm

Anne ve baba högg diye kalır orta yerde ve o gün ciddi bir karar alınır. Babanın dünya dili olan kuş dilini bilmemasi sebebiyle biraz çağ dışı kalsa da dumanla iletişim yoluna gidelir.

Biz bugünlerde pek bir kıskancız;

Baba arabada hapşırır anne çok yaşa, iyi yaşa, mutlu yaşa,güzel yaşa diye sıralarken böceğin biri çok kıskanarak masucuktan hapşırır sonra eliyle göğsüne vurarak

-Anne men yaşim anne,anne men yaşim anne(yaşayayım)men anne, men anne….

Biz bugünlerde pek bir usul erkan bilmeyiz ya da yağcı bir böcek miyiz bilemedim şimdi kısaca o haldeyiz.

Anne hayatındaki üç önemli erkek tarafından şık bir restauranta yemeğe götürülür. Bilge adamım babam, hayat arkadaşım kocam ve tabikii en büyük aşkım tontalağım:)Masadaki tek bayan olarak önce yemekler anneye servis edilir ve güzel burunlu tontalak garsona laf yetiştiririr

-Mamayı dedene goyy dedene:)

Not:Ben bu yazıyı çok önce yazıp wordpresse eklemiştim,paragraflarım olmadan asla dedim ve buraya eklemedim eee kavuştuğuma göre kim tutar beni.Ha fotoğraftaki Eray'ın dedesi benim kayınpederim.Tontalak doğduğundan beri mum üflemek hayal oldu herkese,pasta geldiğinde tüm doğum günülerinin kendisinin olduğunu zannediyor yavrum,biraz daha büyüsün acı gerçeği açıklayacağım zor olacak ama açıklayacağım.

8 yorum:

Nil dedi ki...

tontalak çok güzel azerice konuşuyor Ayla :)

açıklamasan ölür müsün? bırak üflesin alla alla

İkiz Annesi dedi ki...

Ah ben tontalağı kocaman kocaman öpebilirmiyim:))
Erkek çocuklar anneye aşık derler doğru diyorlar:)

Sibelbek dedi ki...

Ayla eğer açıklayacak olursan yapamayacağın sadece çiş olmayacak, benden söylemesi :))))

hypo dedi ki...

mum üfleme olayı bizde de aynı:)
her doğum günü kutlaması onun kutlamalarına dönüşüyor.:)

Ayla dedi ki...

Di mi lehçe süper bende çokkk beğendim çok. Ama ama birinin ona acı gerçekleri açıklaması lazım ama

Ayla dedi ki...

Aylin eskiden bu kadar değildi son zamanlarda odadan bile çıakrtmıyor beni. Mutfaga gıdeceğim diyor ki anne gitme hovv hovv va

Ayla dedi ki...

Sibel korkutta beni, kayıgılanırım kendim için bak:)))

Ayla dedi ki...

Cüneyt bir kere kalsa üflemesi hepsi onun olsun ben biliyorum 10 kere yattık bir keresinde hepsinde de alkış istiyor