Pazartesi, Nisan 25, 2011

eee nerde kalmıştık?

gösteri

En sonunda ahretliğimle buluştuk eski günlerdeki gibi. Eski günlerde ki gibi derken bir an durdum .Taksim bile eski Taksim değildi ki biz nasıl olalım. Cino Restaurant bile eski yerinde değildi, halbuki orada yemek yemeği ne çok dilemiştim.Aslında zaman içinde ahretliğim değişti ben değiştim üzerimize eklediklerimiz, üzerimizden çıkardıklarımız oldu da değişmeyen tek şey benim ahretliğime olan sevgim.Hep onun yanında kendimi iyi hissetmişimdir. Amerika’ya gittiğinde de o yüzden koca bir boşluk hissettim,ağladım hem de ne çok.Gözden ırak olan gönülden de ırak olur sözüne dikleşircesine ikimizde bu dostluğun bitmemesi için çaba gösterdik.Pazartesi bir word sayfası açardım başlardım anlatmaya taa ki cumaya kadar , her adımımı anlatırdım oyyy 10-15 sayfa olurdu gönderirdim .Buraya kesin dönüş yaptıklarında da hani tam sohbet ederken arkadaşınız 5 dakikalığına bir yere gider döndüğünde de eee nerde kalmıştım canım der ya işte 5 yılın ardından aynen bizde de öyle oldu. Eee canım nerde kalmıştık.Eylül ayında gelmişti sadece benim öğlen tatillerimde buluşuyorduk o da 1 saat hep kelimeler eksik, cümleler yarım kalıyordu yani ben öyle hissediyordum. Onda iki bende bir çocuk olunca ancak cumartesi günü program yapabildik. Tam gününü seçmişiz kendimizi tebrik ettik. Bir yandan 23 nisan için aileleriyle çocuklar gelmiş bir yandan da gösteri vardı ortalık inanılmaz kalabalıktı. Zaten ortalıkta dolanmak gibi bir niyetimiz olmadığı için yemek yedik ara cafemiz vardır bizim oraya gidip 4 saat konuştuk. 4 saat yetmedi ama ne yapalım idare ettik :).Erol zaten der siz bu kadar ne konuşuyorsunuz, konuşacak konu nereden buluyorsunuz diye...

Sonra kayınpederim aradı yoldan bir arsa var sen görmedin birlikte bakalım sonra da yemek yiyelim yemeklerden benden dedi. Yemek buldun mu ye dayak buldun mu kaç demişler ya tontalağıma da değişiklik olur düşüncesiyle gittik, gezdik .Bak unuttum şimdi restaurantın adını çok güzel pidesi, köftesi var bayıldım bayıldım.

küstüm
Tontalak bey haftasonu hep bize küsecek bir konu buldu, yolda sürekli parmaklarını küs yaptı sonrada kollarını bağladı yani sizinle iletişimi kesiyorum dedi,üstüne trip attı yol boyunca.

Benim bey gezmeyi çok sever size hiç söyledim mi, o nedenle de benim ömrümü yer. Pazar sabahı erkenden kalktık düştük Çorlu yollarına. Arkadaşlar da kahvaltı ettik o gün tontalak da kahvaltısını değil ,benim canımı yedi çünkü inanılmaz huysuzdu. İnsanlar sadece işin zor diyebildi, tontalak gözünüzün üstünde kaşınız var diye nerdeyse bize saldıracak oldu. Çorluya kadar gitmişken Tekirdağ da bir köfte yemeden dönmek olmaz dedi benim bey nasılsa itiraz etsem işe yaramıyor tıpış tıpış gittim. Sonra dedi ki derin bir nefes aldı artık bundan sonra böyle her haftasonu şehir dışına aktivite yapacağız:)İyi her ay sonu benimle birlikte Şişli camisine mendil açarsan neden olmasın dedim karı koca bu konuda çok güzel anlaştık

Allahtan pazartesi sendorumu yaşamayanlardanım da yine geldik işimizin başına ee ne diyelim o zaman iyi haftalar herkese.

10 yorum:

abide berkman dedi ki...

Aaaaaa darıldım valla.Daha önceden bu tarafa geleceğinizi niye söylemedin.Sizleri misafir etmek isterdim.Çorluya kadar geliyorsunuz, bende çerkezköyde oturuyorum.Arası 15 dk.Birdaha geldiğinizde beklerim :))

Tibetin annesi dedi ki...

dün bende çocukluk arkadaşımla buluştum çoookkk uzun bir aradan sonra. o küskün tomtalağın o kollarını da yerler ama o kadar diyorum!

Ayla dedi ki...

İnan abide aklıma geldin,bak çağırma bizi huysuz oğlumla gelir ömrünüzü yeriz:)Şaka bir yana daha biz o tarafa çok geçeriz, bir gün kahve için uğramak isterim.

Ayla dedi ki...

Sibel ne iyi gelmiştir bu buluşma sanada.Ye ablası ye nereden alıştı bilmem herşeye çok küsüyor bu aralar bitirdi bizi bitirdi:)

Küçük Mucizem dedi ki...

ne güzel küsüyormuş bu tontalak ya :)
bizimki de bırak evden dışarı çıkmasın. varsa yoksa ev. dışarı gezmeye çıkmak mı hele de şehirdışı. impossible

Ayla dedi ki...

Bana arkadaşlarım sen çok şanslısın der, evet Erol bey gibi eve gelir gelmez kumanda elime alsam bir dünya iş ile başbaşa kalmasam bende gezmeyi çok seveceğim de işte:):))Malesef bazıları çok bazıları hiç sevmez ortası olmalı da işte:)))

nohut oda dedi ki...

sevıyorum ahıetlıgınızıde:)
bole dostları olmalı ınsanın bır tane bıle olsa yeter..

Ayla dedi ki...

Kesinlikle haklısın gülcan tek olsun tam olsun.Aynı dili konuşabildiğin birini bulmak o kadar zor ki Allahtan ben buldum birkaç tane:)

Nehir İda dedi ki...

Hakikaten çok karizmatik bir küsüş olmuş çok tatlı:)

Ayla dedi ki...

Teşekkür ederiz Nehir ablası bu karizmatik küsüşler annesini bitirsede annede sonradan beğeniyor fotoğraflara baktığında:)