Çarşamba, Nisan 28, 2010

Yok Oku ma ya ca ğım

Her gün kendime söz veriyorum Gazete okuyup sinirlerimi bozmayacağım diye Her seferinde gözüm bir habere ilişiyor Kendimle savaşıyorum Herzaman ki mağlup gelip okuyorum Sonra oturup ağlamak istiyorum Bu ruh hali tüm gün devam ediyor Evet Pervari'deki haberden bahsediyorum 'Pervari Belediye Başkanı DP’li İsmail Bilen, “Pervari küçük, hepimiz akrabayız. Olayı kapattık gitti kendi aramızda. Kapattık diye kaymakamsız, savcısız ve emniyetten habersiz yapmadık. Onlarla beraber yaptık” demiş. Ne yani olay bu kadar basit mi 8 öğrencinin 2 ve 3 yaşındaki masumlara tecavüz edip birisini ise öldürmeleri biz anlaştık tamam diyerek üstü örtülecek bir konu mu. Allahım diyorum nasıl bir dünyada çocuk yetiştiriyorum -yetiştiriyoruz Ve çok kaygılanıyorum.

2 yorum:

nohut oda dedi ki...

benıde en çok etkıleyen haberlerın basında bu tacız tecavuz ozellıkle cocuklara yonelık olanlar etkılıyor..nefret edıyorum gorunce tıksınıyorum ve içimde öyle bir ofke oluyor kı bunları yapanlara hapıs cezası yetersız dıyorum aklımdan bınbır ıskence gecıyo bılemıyorum ne kadar saglıklı ama..hakettıklerıne emınım..

Ayla dedi ki...

Yok yok hakediyorlar,hapis onlar için bir ödül, yesin içsin otursun.Eskiden bu kadar çok var mıydı yoksa vardıda basın bu kadar çok haber mi yapmıyordu bilmiyorum ama inanın gazete okuyamaya, tv seyretmeye korkar oldum, artık aşırı tepki veriyorum,yemek yerken bu haberler çıkınca kapatın tv diye bağırabiliyorum. Ensest ilişkiler sonucu hamile kalan genç kızlar, öz annenin çocuğunu öldürüye dövmesi,daha 1 günlük anne kuzusunun çöpe atılması,daha benim küçük dediğim çocukların tecavüze kalkışmaları bu haberler beni çıldırtıyor.Burada birazda görsel basınında işgüzarlığı var.Bu haberlerin hergün ama hergün tvlerde vermek, gazetelerde yazılması çizilmesi gençler üzerinde hiç mi etkisi yok.Biraz da bunu da tartışmak ve birşeyler yapmak gerek.Ama nasıl...