Cumartesi, Ekim 29, 2011

Hanımignesi Ağva'dan bildiriyor


Hani yabancı filmlerde turistleri gezdirmek için üstü açık tur otobüsleri olur sonra rehber konuşur işte burası Arnold Schwarzenegger'in evi der şak şak şak fotoğraf makinesinin sesi herkes çeker.Rehber tekrar konuşur burası da George Clooney'in evi şak şak şak fotoğraf makinesinin sesi ......bu böyle uzayıp gider.

Bugün Ağvaya geldik Göksu Nehrinde motor ile gezmeden olmaz dedik.Nehirde gezerken Allahım bu nasıl bir güzelliktir diye düşünürken  motor kullanan kişi konuşmaya başladı burası da Unutulmaz dizinin çekildiği yer, geçenlerde de Fatmagül şurada yemek yedi:)Ayıp olmasın dedim adam can hıraş anlatıyor tatatarrrr motor sesi eşliğinde bir iki pozcuk çektim.Güzel bir gündü,hem de çok güzel.

Not:Şu an ekolojik otelimizde televizyon yok,hiçbirşey yok(internet bağlantısı dışında)sessizliğin tadını çıkarıyoruz.Dönüş yarın, ayrıntılar çok sonra

9 yorum:

LeylaK dedi ki...

ahh Göksu nehrinde o gezintiyi ben de yapmıştım :) harika...

Kahve Dükkanı'ndan sevgiler..

Ayla dedi ki...

Leyla epey rüzgar ve soğuk yedik lakin değdi manzara tam seyirlik idi:)

Sevgiler bizden...

Emine dedi ki...

5 yıl önce bir 29 ekimde ben de o güzelliğe hayran kalmıştım..
tadını çıkarın :)

Ayla dedi ki...

Emine tesadüfün bu kadarı:)

Epeydir sessiz,sakin koşturmasız bir günümüz olmamıştı oyüzden kısacık bir mola bize iyi geldi.

hypo dedi ki...

içinize sinsin. iyi tatiller.

Ayla dedi ki...

Ben cevap verene kadar tatil bitti bile,teşekür ederim:))

abide dedi ki...

İyi tatiller canım :))

ASLI dedi ki...

Ohh ne güzel bir yerrrr

Ayla dedi ki...

Abide teşekkür ederim canım:)biz şu an bitirdik tatili...

Aslı evet hem İstanbul'a yakın hem de güzel bir yer..