Perşembe, Eylül 06, 2007

Kedidili Pastası


Malesef fotoğraf makinemiz bozuldu ve uzun zamandır da alamadık. Hem yeterli ışığın olmaması hem de cep telefonundan çekmemiz dolayısıyla resim biraz karanlık ve flu çıktı. Makine alınca en kısa zamanda bu tarifi tekrar yapıp resim ekleyeceğim. Çok pratik ve leziz bir pasta. Kedi dili bisküvisini çok aradım ve en sonunda Profilo Tansaşta buldum. Tarifi saolsun fulyacığım verdi, ona buradan teşekkür ediyorum:)
 
Malzemeler
 
1 Paket Kakaolu puding
1 Paket Çikolata sosu
2 Paket Kedili biskuvi
1 lt süt
4 çorba kaşığı şeker
 
Yapılışı
Bir tencereye süt, şeker , puding ve çikolata sosu boşaltılarak kaynayana kadar pişirilir.Kare borcama bir sıra bisküviler dizilir.Sosun yarısı bisküvilerin üstüne döküldükten sonra ikinci sıra dizilir. Kalan sosda tekrar biskuvilerin üstüne dökülür.Buzdolabında bir gece bekletilir.
Afiyet olsun

 

1 yorum:

Yunkabu dedi ki...

Ben de tarifi nerden aldığımı açıklayayım : http://yemekgunlugum.blogs.com Çikolatalı kedidili Pastası isminde geçiyor. Ben de bu pasta sayesinde kedidili biskuvi ile tanışmış oldum. Tadı çok güzel. Çikolataya çok yakışıyor. Aylacım,geçenlerde bir misafirlikte Kedidili ile yapılmıs bir pastayı tattım. Harikaydı. İçinde labne,krem şanti ve kakao vardı. Tarif çok basit diye yazmadım, sonra da unuttum:( Onu öğreneyim bir ara, deneyelim. Yalnız ona kelepçeli kalıp lazım...